doar eu















joi, 11 noiembrie 2010

despre alegeri

imi spunea un personaj odata, asa, "poetic", ca viata e despre alegeri. recunosc ca la capitolul asta n-am stat cel mai intelept...in sensul ca mi-a fost extraordinar de greu atunci cand a trebuit sa le fac pe unele din ele si am avut o perioada "post" destul de grea. de multe ori, mi-e atat de greu incat parca se rupe ceva din mine...si ma intreb daca o sa pot duce lucrurile pana la capat. culmea (?!), in ciuda felului meu transant de a fi...cand vine vorba de alegeri personale, desi teoria mi-o stiu pe dinafara, simt un adevarat razboi care se duce in mine...si o intorc pe toate partile, imi repet in minte toate argumentele...ma rog, cred ca e uman intr-o oarecare masura...

am facut recent mai multe alegeri, de care ma voi tine...cu toate riscurile...pentru ca altfel nu se poate...n-o sa-mi fie usor, ba din contra, dar...se cere! de obicei, ca sa ma ambitionez, privesc deciziile ca pe provocari, si-mi zic in sinea mea "hai sa vad daca pot! trebuie...am putut eu altele mai grele!". sunt momente si momente...de slabiciune sau forta...si evit sa regandesc decizia in momentele de slabiciune :) imi zic ca trebuie sa stau putin sa treaca, elimin factorul perturbator :) si...vedem noi mai departe...baby steps!

acum, ca alegerile sunt bune sau rele, doar timpul o va decide...cred ca e important ca, la momentul la care le faci, sa ai convingerea "cu sufletul" ca sunt best thing to do :)