doar eu















luni, 8 noiembrie 2010

mi-as dori...

sa am mai multa rabdare si intelegere pentru cei din jurul meu,
sa fiu nerabdatoare mereu,
sa am mai multa incredere in "feelingul" meu,
sa dau ratiunii "ce-i al ei",
sa nu uit ca un cuvant spus aiurea poate distruge ceva ce ai construit o viata,
sa nu uit ca un "te iubesc" spus din suflet poate insemna cat o mie de cuvinte,
sa iert mai mult,
sa dezamagesc mai putin,
sa petrec mai mult timp cu familia mea,
sa-mi fac mai mult timp pentru mine,
sa nu mai citesc vreodata suferinta pe chipul parintilor mei,
sa aduc zambet si fericire mai des pe chipul oamenilor pe care-i iubesc,
sa pot spune mai putine,
sa pot face mai multe,
sa nu uit niciodata de unde am plecat,
sa am puterea sa plec de acolo de unde trebuie,
sa nu uit niciodata sa zambesc si sa visez,
sa vad "realitatea" mai repede,
sa nu-mi pierd niciodata "copilaria",
sa imi castig "maturitatea" invatand din lectiile de viata,
sa ma "pierd" mai greu,
sa ma "regasesc" mai repede,
sa ma tin mai des de ceea ce-mi propun si de ceea ce promit,
sa tintesc intotdeauna sus...

...cele de mai sus sunt lucruri pe care cred cu tarie ca le pot face...sau pentru care pot lupta...

si mi-as mai fi dorit...sa nu-mi fi pierdut "inocenta", "spiritul craciunului" si "visul american"...