doar eu















miercuri, 29 iunie 2011

la jumatate de an

ma chinui de ceva timp sa pun de-o postare decenta, as fi avut multe de povestit.  n-am sa spun ca n-am avut timp, pur si simplu n-am avut...zvacul :) vine o vreme cand...da' stai, de obicei asa se incepe atunci cand ai vesti mari de dat! si nu e cazu' :)) intre timp, ca eveniment mai important...a fost ziua mea. asa cum imi propusesem in maretzul plan de la sfarsitul anului trecut, mi-am luat fetele si ne-am pus pe sarbatorit: club, cadouri, dansuri, muzica buna, consacrata licoare...pana pe la 4 dimineata :) a fost asa cum mi-am dorit...si, anul viitor, mi-as propune sa ma sarbatoresc in vama! dar, mai avem pana la maretzul plan de anul viitor...o luam baby steps :)

altfel, weekendul asta plec in vama...prima vama (sper) cu soare de vara asta :) abia astept sa plec! ce sa zic, simt doar ca am nevoie de timeout, sa-mi clatesc creierii, sa-mi mai asez gandurile. weekendul viitor e concertul bon jovi :) dupa aia mai merge probabil o vama, dupa care vine concediul :)

concediul de anul asta, care e inca la stadiul de organizare, sigur am sa-l folosesc sa plec departe de bucuresti si romanica...asa simt nevoia sa plec departe, sa ma pot detasa putin, sa ma mai gandesc la una sau alta, sa citesc ziua pe plaja si...toate celelalte pentru care acum NU am energie acum. atunci sper sa o gasesc si, impreuna cu detasarea, sa duca la ceva...decent :))

candva in septembrie mi-as dori sa ajung la sighisoara :) am auzit ca toamna e frumos, si mai frumos decat e de obicei! si cum n-am fost niciodata, ma tenteaza! :)

in alta ordine de idei, s-au mai intamplat si lucruri in asta prima jumatate de an (care, btw, nu stiu cand a trecut?!) si...cum imi zice mie feeling-ul, vor mai tot fi :)

vba aia, nervi s-avem sa le ducem pe toate! :)