doar eu















miercuri, 29 decembrie 2010

bilant 2010...si targeturi 2011...

n-am somn si am inspiratie...asa ca, cu asta o sa incep: CE AN!!! a fost atat de agitat si cu atatea rasturnari de situatie, cu atatea suisuri si coborasuri...un soi de roller coaster :) dar, ca sa fie clar, cu foarte putine exceptii, nu regret nimic!

ca o idee de bilant..

pe plan profesional/financiar:
a fost dupa (si in continuarea lui) 2009, anul cel mai efervescent, cu cel mai mare stres, responsabilitate si boom...daaar, au fost si banuti in plus...am finalizat doua proiecte mari din care am avut extraordinar de mult de invatat, am consolidat relatia cu cativa clienti, am fost la amsterdam la client...am construit mult. au fost si momente mai delicate, proiecte care nu au iesit asa cum mi-am dorit...lucruri care nu s-au miscat asa cum trebuia...lucruri care n-au mers in echipa, din care, din nou, am invatat multe.

dpdv financiar, evident, cu cat am avut mai mult, cu atat am cheltuit mai mult...in draci as spune :)) nu ma plang, slava Domnului ca am avut de unde. am fost ceva mai organizata cu finantele dar...n-a fost usor. cel mai greu a fost la inceputul anului, pana prin mai...deh, cum spunea bunica-mea, daca mi-a placut luxu' :))

pe plan personal
cel mai agitat an...cu cele mai multe rasturnari de situatie, incurcaturi,  suisuri, coborasuri, drame si complicatenii...nu m-am plictisit deloc :) a fost, cumva, o continuare a anului 2009...

am fost in concediu la nisa (oras de care m-am indragostit), weekendurile celelalte din vara au fost pentru vama/piscine, cluburi si terase...weekendurile de dupa vara au fost pentru cafenele si cluburi...am dormit putin dar am visat mult :). am fost la concerte, la teatru, la stand-up comedy, la karaoke, bowling, biliard...pe oriunde s-a putut :). mi-am regasit si cateva prietene vechi si...ne-am largit cercul, am reintalnit colegii din generala si liceu :)

in alta ordine de idei, m-am mai maturizat, mi-am dat seama de o gramada de lucruri, mi-am gasit multe explicatii la diverse "dileme existentiale", am invatat sa iau lucrurile si oamenii altfel...si, nu in ultimul rand, mi-am asezat gandurile. in multe situatii m-am surprins cu reactiile/deciziile pe care le-am luat, dar le-am ramas fidela :) am facut exact ce am vrut, cand am vrut, fara limite...mi-am dat seama ca, pentru a castiga ceva, trebuie sa pierzi altceva inainte...mare adevar...din punctul asta de vedere, no regrets. pot sa zic ca la momentul asta sunt in punctul in care imi doresc...si am, in mare masura, ce-mi trebuie :)
si, o ultima mare realizare...sunt soferitza :)

ce-mi doresc pentru 2011...

pe plan personal:
vreau sa-mi iau masina si sa conduc mult (fara puncte/amenzi...deci "fara evenimente"), sa am timp sa am grija de cainele meu, sa merg mai des la ai mei, sa merg la aerobic, sa mai dau jos cateva kg (deh...ca orice femeie ;) ), sa-mi fac un tatuaj (de cand imi doresc...), sa investesc niste (mai multi) bani in haine si accesorii, sa merg la spa in bulgaria, sa merg in amsterdam (hehe..:)) ), sa merg des in vama, sa mai merg in cap kaliakra la scoici :), sa merg la munte si la gratare (anul asta n-am fost deloc :( ), sa merg la brasov la parcul acvatic, sa merg la concertul bon jovi din vara, sa vad barcelona, sa merg in concediu intr-un loc cu plaje misto, agitatie, barbati frumosi si mancare mediteraneeana (poate undeva in italia) . aaaaa, si mai vreau...o petrecere de ziua mea (si una de sf andrei, sa mentinem traditia) :D:D:D

nu in ultimul rand, uman vorbind, as vrea...sa fiu mai calma, mai responsabila si ceva mai organizata cu admin shit...in limitele decentei :))

si...as mai vrea..."ceva" simplu, fara drame si complicatii :P 

pe plan profesional/financiar:
proiecte multe, sa mai evoluez tehnic, sa mai "invat" putin (poate un master), promovare (insotita, evident, de "avantajele" aferente) si...un loc de parcare pentru viitarea masina :)) si...sa am suficienti bani sa fac tot ce mi-am propus pe plan personal si sa-mi mai ramana si de ratele la banca :D :))

deci da...am multa treaba si anul asta...o sa fie, asa, agitat, cum imi place mie :) o sa am mult de.."lucrat"...

imi urez, deci, mult succes sa detronez toate horoscoapele, sa-mi intrec toate limitele si sa le fortez pe cele noi :)) one step at a time...dar sa fie "cu talent" :))