doar eu















marți, 27 decembrie 2011

bilant 2011 si targeturi 2012

iar a venit perioada aia din an in care toata lumea aduna, scade, inmulteste, imparte si trage linie...toti isi fac planul cincinal pentru la anul. toti ne gandim ce a mers si ce nu, ce schimbam si ce nu. dupa toata agitatia din timpul anului, parca acum ne gasim un moment de liniste, ne tragem sufletul...macar pentru cateva zile.

la mine, traditional, vacanta de iarna incepe pe 21-22 decembrie si se termina pe 3-4 ianuarie. in tot rastimpul asta, in unele zile e cam o cursa contra cronometru: programari, cumparaturi, treburi administrative, familie, catzel, prieteni. anul asta se adauga si facultatea - cu cateva seminarii restante pe care trebuie sa le pregatesc pentru la anul...

de obicei, de Craciun aveam program din ajun si pana pe 27...anul asta a fost destul de singuratic. parca toti au fost plecati, au lucrat...marturisesc ca nu va fi un Craciun de care sa-mi aduc aminte cu placere. probabil ca va candida cu succes la cel mai plictisitor/singuratic Craciun ever, dar, mi-am promis eu mie ca de la anul lucrurile se schimba. nu stiu inca cum, dar sigur se vor schimba.

una peste alta, la mine a fost un 2011 bun. mai ales daca ma uit peste ce imi pusesem in plan. am avut si lucruri pe care nu am reusit sa le fac, dar mi-au fost date si lucruri in plus :).

incercand sa pun pe hartie si bilantul si wishlist-ul pentru 2012, a iesit un mare carnat...si am zis ca n-are sens sa-l reproduc :).

pe plan personal, realizarile au fost multe, spre surpriza mea placuta. pe cele pe care mi le dorisem anul trecut le-am facut pe toate, mai putin tatuajul, cap Kaliakra, parcul acvatic Brasov, Barcelona si Amsterdam. astea raman pentru la anul. in plus, realizarea-extra, de care sunt foarte mandra, e faptul ca am inceput sa tin seminarii la Drept :) yuhuuu! si mai sunt mandra ca anul asta am legat niste prietenii trainice, cu oameni de calitate.
sentimental vorbind...spun doar ca e ceva putred in Danemarca :))

pe plan profesional, bani mai multi si proiecte mai diverse. fara promovare inca, dar perspectivele se mentin pentru anul urmator. ii multumesc lui Dumnezeu ca din pasiunea mea pot face atatia bani si ca am putere de munca. ii multumesc si pentru ca nu am intampinat pana acum greutati majore din punctul asta de vedere. am sa valorific puterea de munca si talentul atat cat am sa pot!

wishlist pentru 2012...sunt si mai multe!

in afara de restantele pe 2011, as vrea sa vad Sighisoara. in concediu, bineinteles, tot o destinatie exotica. poate anul asta reusesc Sicilia sau Tenerife...vama de 1 mai si de restul verii se presupun. as vrea poate intr-un weekend sa ajung si la Vadu/Corbu.

in plus, as vrea sa merg mai mult la teatru, opera, film si spectacole. sa citesc macar o carte la 2 luni. sa vad concertul Red Hot Chili Peppers. sa merg la tenis de camp, la piscina si sa mai merg la calarie. si mi-as mai dori sa merg la un raliu...:D nu sa particip, dar macar sa le vad :)

pe plan profesional...doar promovare. munca de dupa 3 ianuarie deja imi da dureri de cap...:)

toate de mai sus presupun multa vointa, putere de munca, spirit de aventura...dar si multe zambete :) si, ca de obicei...restul e can-can :)