doar eu















joi, 21 octombrie 2010

despre perioada de proba

discutam astazi cu o prietena despre diverse si, cum ne cum, am ajuns la subiectul relatii...evident, nu la modul general si filozofic ci foarte aplicat...fara s-o dam in diverse, ea fiind o fire destul de pragmatica si rationala, mi-a dezvaluit un concept pe care il are in materie si anume "perioada de proba" :) boooon...evident, eu, fire visatoare si "focoasa" la inimioara :)) am zis haida de...cum vine asta?? ma gandeam eu asa...doar nu suntem pe codu' muncii, nu??:)) ei bine, dupa ce mi-a explicat ea cum stau lucrurile, am stat eu putin si am "dormit pe problema" si m-a lovit ca....bai, stii ca nu zici rau?? sa va spun:


avem una bucata tanar, una bucata tanara...se vad, se plac, se tatoneaza terenul...totul frumusel-dragutel...aici inca sunt in etapa de "sapaturi" :) dupa care se gandesc ei asa si parca le-ar placea sa vada mai mult ce si cum stau lucrurile...booon, deci criteriile de precalificare par a fi indeplinite :) and now what?? am zice, in mod firesc, ca ar urma sa inceapa o relatieeeee. sau cel putin asa credeam eu pana la discutia cu prietena mea azi. ei bine NU! si atunci a intrat in schema perioada de proba :)


ce inseamna...ei bine, dupa "sapaturi", tanara cu tanarul incep sa iasa mai des in oras, pe la o cafenea, pe la un film, o atentie, o maslina...de-ale lumesti, zic :) in tot timpul asta, insa, de cele mai multe ori, tin un "low profile"...adica nu tin neaparat sa stie toata lumea despre ei pentru ca...da...ei nu sunt intr-o relatie...INCA. E cumva...un inceput de relatie..da' nu e relatie :) adica nu e la stadiul ala in care e foarte "oficial", nu sunt inca puse "concluziile preliminare" (nu ma acuzati ca suna prea avocatesc dar nu stiu cum sa le spun altfel..). tanarul cu tanara se simt bine, se descopera, mai pe scurt incep sa-si dea seama daca se potrivesc :) de asemenea, in perioada asta nu s-ar putea spune ca sunt "legati"...adica...daca se intampla sa cunoasca si alte persoane care sa le atraga atentia, nu resimt aceeasi constrangere ca atunci cand sunt "in mod oficial impreuna" (ma rog...in multe cazuri multi oameni aplica chestia asta si la relatiile cu state vechi) si, practic, isi pastreaza atat o "zona de protectie" (de genul, limitam implicarea la maxim pana vedem ce-i poate capul tinerei/tanarului) cat si optiunile deschise (ca, de, nu sunt "oficial impreuna")...si evident, aici nu vorbim despre situatiile in care optiunile sunt pastrate deschise "a la long" si, "accidental", se intampla sa "apara" o optiune mai buna...


pare a fi situatia ideala, nu? nivelul de implicare e minim, daca dupa o perioada anume (care nu e prestabilita) isi dau seama ca nu merge/nu se potrivesc...la revedere si-un praz verde...ramanem..."amici" :))


acum ramane adevarata provocare...cum merge in practica...prietenei mele se pare ca ii reuseste :) cel mai mare risc pe care-l vad eu? ca e posibil ca cei doi sa nu vada lucrurile la fel...unul se simte in perioada de proba in timp ce celalalt se simte deja, boier bibescu, intr-o relatie :))


in speranta ca am explicat cum trebuie conceptul...va las pe voi sa judecati.