doar eu















luni, 25 octombrie 2010

roleplay

v-am povestit despre locurile mele dragi (vama veche...), oamenii dragi sufletului meu (prietenii mei si cativa oameni speciali), viata mea de zi cu zi (lipsa plictiselii... :) ), valorile mele (opuse melrose place-ului), experientele mele de viata (defazarea, maturizarea si perioada de proba)...sa va spun si profesional...


imi iubesc meseria, o fac cu pasiune, sacrific o gramada pentru ea...am muncit greu sa ajung pana aici si...ohooo..cat mai am inca de tras :)...dar, probabil toti facem asta intr-o masura mai mare sau mai mica...si e factorul de stabilitate si "seriozitate" din viata mea...la momentul asta ma consider realizata pentru punctul in care sunt si, cu toate stresurile si nebunia de zi cu zi, e ceea ce mi se potriveste.  daca nu as fi fost avocat mi-ar fi placut sa fiu negociator (de orice :)) ) sau ceva in domeniul creatiei/marketingului (imi place sa "creez solutii perverse" :)) si sa "vand")..


2009 si 2010 (pana acum) au fost anii mei de "crestere"...a fost greu al naibii, am avut momente de cumpana, de culmi ale disperarii si de maturizare fortata...unele s-au desfasurat cu viteza luminii...in 2010 (ce-a mai ramas) si 2011 ma asteapta cam aceleasi lucruri...plus multe alte responsabilitati carora sper sa le fac fata...Raluca, prietena mea si "tovarasa de suferinta", zice ca pot ;) sper sa aiba dreptate si sa "onorez" asteptarile :)...am o echipa mistooooo, ca tot veni vorba :P am un stil destul de "incisiv" la munca...mai scot lumea din pepeni...mai exasperez cu "tipicariile" mele profesionale...ei imi zic "corporatista"...dar tot ei ma iubesc si asa si stiu ca o fac pentru o cauza nobila :)...cand terminam cu "munca pe plantatie" (care, de multe ori, cu aportul valoros al echipelor vecine de open space, e presarata de picanterii si ras isteric pe fond nervos) suntem "toti o hihaiala" :)


si, vorbind despre munca, imi spunea un prieten odata ca viata de zi cu zi e un roleplay...suntem "persoane" diferite in functie de situatie, moment al zilei, oamenii cu care interactionam...mare dreptate...important e sa nu le incurci :)


de fapt, daca stau bine sa ma gandesc, asta e cam cel mai dificil...being the right person at the right time...sa nu uiti niciodata de unde ai plecat...si sa nu te "dezumanizezi"


si, in completare, a wise man said...nu lasa niciodata adversarul sa-ti vada emotiile, vor deveni arma lui cea mai de pret ;)