doar eu















vineri, 29 octombrie 2010

viata bate filmu'

va povesteam deunazi ca "telenovelele" isi fac simtita prezenta in viata mea la tot pasul...drept urmare...nu ma plictisesc... :) inca nu am rabdarea necesara sa scriu despre "acele" melrose place-uri care mi-au fost sugerate...cu toate astea insa, marturisesc cu mana pe inima ca...sunt "de poveste"...sunt experiente de viata pe care n-am crezut vreodata sa le aud, d-apai sa le si traiesc...

viziunea mea asupra lucrurilor s-a schimbat radical acum ceva timp...atat dupa fiecare experienta personala cat si dupa ce "mai aud cate una"...prietenele mele stiu despre ce vorbesc :) multi imi spun ca sunt prea radicala, ca vad lucrurile prea in alb si negru...eu zic ca sunt realista si cu un instinct de autoconservare foarte ascutit :)

fiecare poveste m-a marcat intr-un fel dar ii multumesc lui Dumnezeu ca le-am trait pe fiecare in parte...eu cred mult in lectii de viata si in ideea ca "nimic nu e intamplator"...departe de mine ideea de idealism sau fatalitate...bat prea mult spre realism :) dar uneori, cand stai la o tigara si privesti retrospectiv, te mai loveste asa...din senin...ca de fapt abia atunci intelegi "care a fost faza" :)) recunosc, pe unele le invat mai greu, altele mai usor...altele...nu inca :) fire introspecta dar si combativa in acelasi fel...plus dualitatea zodiei...va dati seama cam cum stau lucrurile la mine (?!) ;)

toti trecem prin perioade si perioade...sunt lucruri in care crezi si apoi nu mai crezi...si nici n-ai mai putea sa crezi vreodata...dupa cum sunt si unele puncte de vedere care se schimba de la o experienta la alta...e frumos sa le "vezi" pe toate :)  la un anume moment pareau the best thing to do dar dupa...te intrebi stupefiat...ce dracu' ai gandit...sau...mai bine...ai gandit??

imi place sa cred ca am o intuitie bine dezvoltata si...de multe ori...ma risc sa merg pe mana ei...prietenii imi spun ca merge (nu numai/neaparat pentru mine ;) )...uneori "vad" lucrurile...ce sa zic, imi place riscul :) imi zic un "wtf" si ...da-i bataie! :) alteori imi place varianta mai safe...dar recunosc ca, de cele mai multe ori, imi trebuie un declick pentru a rationa...o gura de aer si ne linistim :) unele declick-uri sunt forever dar altele...

au reclick :) ma aprind repede, simt intens, traiesc pe fast forward si...povestea merge mai departe :)