doar eu















sâmbătă, 30 octombrie 2010

weekendurile mele

e o seara atipica de sambata...in seara asta fac altceva decat de obicei...de obicei in weekenduri viata mea e o cursa contra cronometru...

vineri seara sarbatorim weekendul in club...cu fetele, la o dantuiala pana dimineata...nu e nevoie de prea multe cuvinte, doar cateva sms-uri/mailuri joi sau vineri si ne adunam...si tragem toate vinerea sa mai terminam din munci sa ne vedem mai repede..

sambata in prima parte a zilei e de revenire...ne trezim, cafea sau suc de portocale...sau amandoua...dupa caz...:)) dupa, ne mai facem din treburi, mai o cumparatura, mai o vizita pe la ai mei...n-am timp nici sa respir, sunt tot timpul pe alert mood :) mai ales de cand conduc :D

dupa ce terminam adminurile ne facem gigea, ca deh, e sambata, si iesiiiim...daa, intai in oras, pe la vreo cafenea, ceva...mai povestim de saptamana care a trecut, ce-am mai facut...tocam ce e de tocat :)) si dupa, "familistele" se retrag pe la casile lor iar restul..out we go! :)

si sambata seara iar in club...sau alte sindrofii, dupa caz...iar dantuiala...pana dimineata...ma jur daca stiu cum rezistam :)) duminica, dupa ce ne trezim "dis de dimineata" :)) ...in oras...ceva mai cuminte...un film si/sau o cafenea...de mancat, in weekend mananc cam o data pe zi si de obicei in oras...oricum, frigiderul meu e doar pentru urgente, asta inclusiv in timpul saptamanii :))

si toate cele de mai sus in cazul in care nu plecam pe vreundeva in afara bucurestiului...ceea ce se intampla rar, ce-i drept...sau in cazul in care nu e vara (ca atunci majoritatea weekendurilor sunt prin vama...)....nu-mi ajunge timpul, stau acasa cateva ore adunate, cat sa ma schimb de haine si sa mai intru putin pe net :) si duminica seara am senzatia ca ma dau jos din "trenul de weekend" ca sa urc in "limuzina" de birou...cat sa-mi trag sufletul si sa ma gandesc putin la cum arata saptamana viitoare.

weekendul asta a fost partial la fel...pana la seara de sambata...in care am ales sa stau putin eu cu mine...dupa seara de vineri (pfff...) si ziua de sambata prin oras cu diverse  (asta dupa ce m-am trezit, bineinteles, "dis de dimineata" :)) )

deci iacata-ma-s acasa...cateva lumanarele aprinse (asa, de relaxare...), tigari, asezata in motzul canapelei, muzica buna, un latte macchiato...imi revin in minte momentele mele de fericire maxima, in care ma simteam cea mai libera fiinta de pe planeta...pot sa spun ca mi-era dor de liniste, de relaxare...de ceva cozy...sa mi se elibereze mintea.  asta e unul din momentele in care "ma asez"..in care sunt un altfel de "eu"... in care ma mai organizez putin, ma mai "adun gandurile"...sa zicem ca facem strategii :)

departe de lumea de cluburi, de oras, de cafenele...departe de zgomot, de agitatie, cuibarita intr-un colt...