doar eu















marți, 19 octombrie 2010

nu ma plictisesc niciodata in viata mea...:))

ma gandeam zilele astea si radeam asa, in sinea mea, cum nu ma plictisesc eu in propria mea viata...aveam o perioada in primavara asta in care simteam ca parca nu se intampla nimic...si asteptam cu nerabdare vara pentru ca stiam ca atunci SIGUR O SA SE INTAMPLE LUCRURI...pentru ca da (?!?!), vara se intampla! :)) cum imi place mie sa spun, dor de agitatie ca dupa aceea sa-mi fie dor de liniste :) si uite asa, dupa 1 mai ziua de gratie, lucrurile au inceput sa se misteeee, pe diverse ritmuri :)...ma jur ca nu stiu cand a si trecut vara :)


numai ca, unlike other cases, lucrurile se pare ca au continuat "sa se intample" si dupa ce s-a terminat vara...si se intampla in continuare :)) si cum, evident, viata prietenelor mele e si viata mea, cantitatea de picanterii ce fac lucrurile sa se miste e intotdeauna mareeee:)


traiesc intre 'jde telenovele...si nu trece zi in care sa nu mai aflu cate ceva :)) telenovelele sunt, evident, dezbatute la cafele in weekend, seara pe telefoane, ziua pe mailuri/smsuri/telefoane (cand e ceva ce NU mai poate astepta :)) ) si de cele mai multe ori se finalizeaza cu o "iesita" sanatoasa in club aka muzici, cocktailuri si dansuri pana dimineata...ca sa mai avem ceva de discutat duminica la cafea, in caz ca nu erau suficiente already :))


acum...telenovelele...sunt de diverse facturi si categorii:
- telenovelele cunoscutilor ("moaaa, bai, ce-am auzit ca a facut ala/aia", "frate, in sfarsit a lasat-o pe distrusa aia", "deci cum poate sa stea cu aia?! arata ca un pui de crevedia - pentru cunoscatori:))", "poti sa crezi ca aia s-a combinat??", "gii, ce se mai marita/insoara lumea!") - astea de obicei se epuizeaza relativ repede...sunt doar asa, de incalzire ;) sunt caracteristice intregii perioade a zilei :)
- telenovelele de birou ("bai, deci nu se mai poate, cred ca-i crap capu' lu' aia/ala", "incredibil, dar adevarat: iar mi-am luat-o azi", "azi am aflat o super-combinatie intre doi colegi...si ce se mai fofilau :))", "mi-am luat laptopu' sa lucrez acasa si a doua zi cand am ajuns la birou am constatat cu stupoare ca...l-am uitat acasa (din ciclul 'j'ai oublie mon cahier a la maison' :)))", "iar si-au luat-o astia mici de la mine, k n-am mai rezistat" si multe altele...) - astea se digera in functie de profesie :)) dar exista multe puncte comune, care fac tipul asta de telenovele sa fie comune tuturor; sunt caracteristice, de obicei, serii :)
- telenovelele de facebook - astea sunt o categorie aparte...este INCREDIBIL ce poate naste fenomenul asta..."ala e singur(a)/casatorit(a)/intr-o relatie...again...cu/fara atasament nominalizat :))", "ce melodii pune ala/aia...e clar ca si-a luat-o recent", "ce poze si-a mai tras ala/aia, respectiv pe unde a mai fost sa faca in ciuda tuturor distrusilor care stau la birou si sclavagesc", "fosta care face comentarii la comentariile actualei la postarea 'impricinatului'" - tinand cont de multitudinea de prieteni comuni, e clar ca si aici subiectele sunt juicy tot timpul; sunt caracteristice de obicei serii/noptilor in care o arzi aiurea pe facebook/messenger


si, last but not least...telenovelele noastre PERSONALE :D:D eh, aici e aici...aici sunt adevaratele subiecte de dezbatut...si o sa incep cu telenovelele prietenelor mele :) evident, fara nominalizari..se stiu ele ;) fetelor, sper ca am fost suficient de discreta si fina :))


pot sa spun ca in ultimele 6 luni, viata tuturor prietenelor mele a fost...sa zicem "tumultoasa" :)) din astea, d'ale fetelor...cu despartiri "regretabile", reaparitii spectaculoase, combinatii "cuminti" sau "consumatoare", intorsaturi de situatii, "cand nimic cand tot(i) odata", plecari cu usi trantite si telefoane "urlatoare"...spumos, va zic :)) in discutiile mele cu fiecare-n parte nu ma plictisesc...niciodata...nu mai zic in intalnirile cu toate odata cand "se toaca tot"...LIVE, cum ne place noua!...sunt putine cele cu "o viata de familie linistita" :)


astea sunt genul de "telenovele" care nu au momente in zi sau noapte, care sunt inepuizabile, care se soldeaza cu "luuuungi dezbateri ale subiectului si a ramificatiilor sale, puneri de concluzii si...evident...action points" :))


despre telenovelele mele...eu nu prea am, ce sa zic...eu mai mult dezbat decat generez :)) dar ca sa nu se creada ca "ma dau la fund"... ele incep vara, au un usor moment de stagnare la sfarsitul verii, reincep in forta toamna devreme si culmineaza cu petrecerile de craciun/revelioane si cu ciorbele bune de dupa :))) sunt condimentate pe alocuri cu foc si stropi sarati de mare, fum de tigara si...primavara cu AMR-uri despre cat mai avem pana la 1 mai :P daca cineva crede ca nu-i asa...sa spuna clar si raspicat :))


cum le spuneam si prienelor mele...cred ca scopul meu in viata e sa le vad/tin pe ele fericite....dar in drumul pana acolo, am si eu dreptul sa savurez every piece of it :D:D