doar eu















duminică, 19 decembrie 2010

m-am convins...

frate, lucrurile se intampla atunci cand/daca trebuie sa se intample! si soarta le potriveste asa cum stie ea!

marturisesc ca de foarte multe ori m-am intrebat, apropo de diverse chestii care mi se intampla sau pe care mi le doresc, de ce se intampla/de ce nu se intampla/de ce nu vin la un anumit moment? si nu la mult timp dupa, mi-am dat seama si lucrurile au fost atat de limpezi...nu stiu cum se intampla, dar cam intotdeauna se brodesc cumva...

cand imi doresc ceva, cand ma gandesc la ceva...nu ma intelegeti gresit, ca tot omu', nu am tot ce-mi doresc! dar atunci cand mi-am dorit ceva foarte tare si "soarta" a considerat ca trebuie sa am acel lucru, mi l-a dat...atunci cand a trebuit!

uneori mi se intampla sa am nevoie de ceva (si aici nu ma refer doar la lucrurile materiale...) foarte tare intr-un anume moment, sa-mi doresc foarte mult acel ceva...si se intampla! si ma scoate din anume stari...de obicei mi se intampla cand ajung intr-un moment mai "delicat" si imi zic "daca mi s-ar intampla asta/daca as avea si eu asta" :) ...da, viata are un fel anume de a aranja lucrurile...si pe asta mizez tare!

concluzia mea, oricat de "clasic" ar suna...lucrurile se intampla pentru ca trebuie si atunci cand trebuie! and it all happens for a reason! mai devreme sau mai tarziu ne dam seama si cum si de ce...

hmm...abia astept anul care vine...