doar eu















miercuri, 22 decembrie 2010

uneori...da, si eu

dintotdeauna mi-au placut si m-au atras oamenii "umani"...o sa va intrebati ce inseamna...va prindeti voi ;)

eu insami fac parte din categoria asta, cu exceptia unui singur lucru semnificativ si a catorva alte "detalii", cu care nu mai rezonez, la care nu ma mai sensibilizez si in legatura cu care nu mai "simt"...despre acele "detalii" v-am mai spus...inocenta, american dream si spiritul craciunului...si cred ca nu sunt singura.

din pacate being human are si laturile proaste, pe care cu totii le cunoastem...ne fac vulnerabili, hipersensibili, lasam garda jos. din fericire, laturile astea proaste nu se manifesta la lucrurile cu care nu mai rezonezi si nu te mai sensibilizeaza.

uneori insa...mai avem scapari...unele lucruri ne iau pe nepregatite...dar, din fericire, sunt doar fractiuni de secunda...care ne consuma si trec. probabil toata treaba e sa inveti pe parcursul timpului sa le gestionezi si sa traiesti cu ele. sa nu le dai mai mult credit decat trebuie, sa le contrabalansezi cu ce trebuie.

some things are just meant not to be felt...