doar eu















vineri, 10 decembrie 2010

nostalgie

pe langa lipsa de chef, m-a luat si nostalgia...na belea...mi-e dor de vara si de vama! mi-e dor de caldura aia torida care imi invadeaza toti porii, de multele alea grade celsius (peste 30 obligatoriu)...vara zambesc altfel, ochii mei au alta culoare, lucrurile...se aseaza altfel...

intotdeauna cand trec prin faze din astea imi vin in minte lucrurile care ma fac fericita...lucruri simple, frumoase...parca sufletul meu cauta un refugiu, dar din pacate nu-l gaseste...

mi-e dor sa stau pe plaja pustie, sa-mi golesc mintea, sa citesc o carte, sa ascult sunetul valurilor acompaniat de o muzica in surdina, dimineata cu un frappe si dupa-amiaza cu un cuba libre langa mine and nothing "to do", nowhere "to go"...ziua sa se masoare in apusuri si rasarituri...cu o esarfa pe cap si ochelari de soare la ochi, sa nu ma recunoasca nimeni...sa mananc salata de vinete cu rosii, bors de peste si scoici la gratar...si clatite cu pepene galben...

anul viitor o sa mai am o bucurie...cand incepe vara o sa ma duc spre toate astea cu masina mea, conducand si ascultand Use Somebody de la Kings of Leon din momentul in care ies pe autostrada si Vama Veche cand ajung aproape de 2 Mai...desi pare o prostie, e visul meu de cand ma stiu sa conduc si sa am masina mea...si anul asta o sa devina realitate partial...si pana de 1 mai cu totul :)

instead, acum sunt in carapacea mea...sunt comasate si amestecate toate aici si stau la rand sa fie triate si digerate...intre doua lumi...n-am chef nici de ele...nu vreau sa ies, e bine aici, e pe baza de NU...

so...going once, going twice...going back in.