doar eu















miercuri, 1 decembrie 2010

de ziua mea...cum ne place noua :)

aseara mi-am sarbatorit pentru prima data mai "cu fast" ziua de nume (never too late, deci :D)...cum ziua fericitului eveniment s-a nimerit tocmai intr-o zi de marti, n-a fost grea decizia cu privire la loc...karaoke, comandante...ca la noi acasa :))


mi-am adunat fetele si...nici nu ma asteptam sa iasa asa misto!! :) a fost multa lume in club, cum imi place mie, ne-au acompaniat "in mod discret" intr-o frapiera un J&B si cola, am avut rezervata masa "loc bun, first desk" si...restul a venit de la sine :)) s-au incins niste dansuri meseriase in pauzele de karaoke, s-a cantat pe toate vocile, s-au baut shoturi (din partea casei ;) ) si whisky cu cola, s-a ras...atmosfera, ce mai! m-am simtit demential...asa cum ma simt intotdeauna in mijlocul prietenilor, in mijlocul oamenilor...;) cu cadouri multe si frumoase, cu buna dispozitie...nici n-am cum altfel :D


fetelor, va multumesc ca ati zis "prezent", ca am facut impreuna atmosfera (tare de tot hora aia, btw! :)) ) si...ca-mi faceti viata mai frumoasa in fiecare zi!


si...cand ne-o fi mai rau, asa sa ne fie! :P