doar eu















joi, 9 decembrie 2010

nu

de cateva zile incoace, ma straduiesc sa am chef. nu am. de nimic. trag de mine, uneori imi iese, alteori nu. uneori situatia ma obliga sa am energie si buna dispozitie...in momentele alea (incerc sa) le am si abia astept in sinea mea sa se termine situatia.

nu am chef de iarna, zapada, veselia de sarbatori, lume multa, petreceri, distractie, iesiri. nu mai am tragere de inima pentru birou, dar deh..acolo nu-i pe vrute. si culmea, acum s-au aglomerat toate: pranz cu colegii+petrecere de craciun maine la birou+vineri noaptea rockereala cu pretena rockeritza din dotare, drumuri in oras+ masa "in familie"+petrecere de "la multi ani" sambata noaptea...duminica, cine mai stie ce si cum..si dupa, vine nebunia din ajunul craciunului si revelionului de care va povesteam intr-o postare trecuta...

saptamana viitoare incepe in forta cu negocieri, marti si miercuri sunt zile "speciale", mai sunt si ceva zile de nastere... si, tinand cont ca e ultima saptamana inainte de concediu, o sa fie de maxim angajament...am o caruta de terminat si ma si vad in concediu frecand blackberryu'...

NU AM CHEF DE NIMIC DIN ASTEA! NU MAI VREAU SA TREBUIASCA SA VREAU! vreau LINISTE si sa stau intr-un colt! asa sunt...uneori "mi se ia". nu e plictiseala, nu e lene, nu e rasfat...pur si simplu nu mai vreau nimic...de fapt ba da! vreau sa nu mai vrea nimeni nimic de la mine! cel putin o perioada de timp de acum incolo...probabil la un momentdat o sa-mi treaca si o sa am chef din nou...

deci, pentru orice, raspunsul e NU!